2.Интернет

7 Response to 2.Интернет

Anonymous
February 2, 2011 at 9:11 AM

супер е од александар димишков 5водделение

Anonymous
February 2, 2011 at 12:40 PM

наставничке тоцките 7 и 8 се празни или не или ги има ама не мии ги показува александар 5в одд

February 2, 2011 at 8:08 PM

Лекцијата Интернет сеуште не сме ја учеле.
Ќе ја учиме во четврток и тогаш ќе видиш зошто под точка 7 и 8 има само.....
:)))))))))))

Anonymous
February 5, 2011 at 8:01 PM

лееллееее господе боже!! ахаххаахахахах !! не ми се чудете прашајте ја наставничката ирина и таа се ќе ви објасни знае за што се смеам .. зашто на часот во вторникот ни кажа нешто во врска со ова !!! ахаххахаахахах :)))))

Поздрав од Моника Каџибанова 5в!!

February 6, 2011 at 9:12 PM

hahahaha!monika pa ti ne mora se da kazuvas.nastavnicke vaka e mnogu polesno mnogu vi blagodarime!

Anonymous
February 9, 2011 at 5:05 PM

аххахха епа сеа ања не можев да се воздржам !!! СВАЌАШ ?????? ахаххааххаахах .... позззз до сите <3
Од Моника Каџибанова 5в..

Anonymous
February 12, 2011 at 10:55 AM

фалаа наставничке што ми ја укажавте грешката во пишувањето.. ахахахаа ања требаше да ти напишам СФАКАШ??????/ АХАХАХАХААХ
Поздрав од Моника Каџибанова 5в

Post a Comment